ponedjeljak, 4. veljače 2013.

Torta od oraha


Orahe volim u kolačima, onim sitnim blagdanskim, štrudlama i tortama. Ovu tortu je njegova mama radila većinom za njegov rođendan, i on ju obožava. Za ovaj rođendan prekinuli smo tradiciju ove torte, spekla sam ju tjedan dana prije, jer sam za sami rođendan imala novu ideju i previše mi se sviđala da bi odustala od nje.
Ja sam je malo oblikovala po svom  ukusu, samo sitnice. Nadam se da će vam se svidjeti. To je jedna jednostavna, starinska tradicionalna tortica!!
Tijesto:
4 jaja
20 dag šećera
6 žlica vode
3 žlice meda
10 dag mljevenih oraha
20 dag brašna
1/2 praška za pecivo
Za kore:
Rum
Krema:
6 dl mlijeka
15 dag šećera
6 žlica brašna
2 žlica gustina-škrobno brašno
sok od limuna
150 dag maslaca
Za posipanje:
mljeveni orasi
 Krema:4 dl mlijeka stavite kuhati sa šećerom.U 2 dl mlijeka umješajte pjenjačom brašno i gustin. Umiješajte lagano u vrelo mlijeko i ukuhajte kompaktnu kremu.Stavite hladiti i povremen promiješajte.
Tijesto:
Izmješajte žumanjke, dodajte šećer, vodu i med. Umiješajte orahe, brašno i prašak za pecivo, te snijeg od bjelanjaka.
Pećnicu zagrijte na 175°C.
Izlijte tijesto u kalup(možete u kalup 35*20cm, ili u veliki od pećnice,ako želite uže kriške).Pecite 20-ak minuta.Biskvit režite na:
-tri dijela(ako pečete u manjem kalupu)
-4 dijela(ako pečete u velikom kalupu)
Kore dosta namočite rumom.
U rashlađenu kremu dodajte izrađen maslac i sok od limuna.
 Premažite kore kremom, pospite mljevenim orasima i stavite na 6h u hladnjak.






Nema komentara:

Objavi komentar

Print Friendly and PDF

Popularni postovi