srijeda, 19. rujna 2012.

Mekane buhtle











Uvodom u ovu nadolazeću jesen,nadovezujem se na prethodni post,pa vam dajem ideju kako dodatno upotrijebiti aromatični džem sa smokvom i narančom.U pitanju su mekane buhtle,prekrasan recept moje cool prijateljice.Ovo je najbolje vrijeme kad je vani već malo zahladilo,a mi svi težimo uljepšati ove tmurne dane i ispuniti naše domove toplinom i mirisima.
Buhtle,ti okrugli starinski kolačići,sa slatkim i slanim punjenjem,potekli su iz češke pokrajine Bohemije,i udomaćile su se u austrijskoj,njemačkoj,mađarskoj i našoj kuhinji.
Najčešće ih punimo pekmezom od šljiva,ali oni 'hrabriji' ih pune Nutellom,džemom od jagoda,marelica ili smokava.Ja ih punim svim nabrojenim,ali u zadnje vrijeme najdraže su mi sa aromatičnim džemom,iz prethodnog posta.Ja ću vas namamiti slikama,a recept i jednostavnu izradu potražite kod moje prijateljice!!




Nema komentara:

Objavi komentar

Print Friendly and PDF

Popularni postovi