petak, 5. travnja 2013.

Uskrs


Uskrs je prošao, ali još nije kasno za ukrašavanje pisanica. Moja baka je pričala da su se tjedan dana kasnije u nedjelju, na Mladi Uskrs također pripremale pisanice, u 'njeno vrijeme'. Ja također zadržavam tu tradiciju, najviše zbog ljubavi prema ukrašavanju pisanica. Ovako su izgledala prošle godine..



















...a ove godine me prehlada spriječila u svim naumima da ukrasim velik broj pisanica, pa sam odlučila napraviti kuhane u ljuskama luka i par pastelnih nijansi..



Jedan savjet:ako radite sa travkama, svaku premažite sa malo bjelanjka prije no što je prislonite na jaje. Lijepo će se priljepiti, pa ćete ih bez problema svezati u čarapice. A i otisak će biti puno efektniji.
Kolači su neizostavni u mom doma, pogotovo za blagdane. Ove godine za Uskrs pripremila sam nekoliko vrsta, više kremastijih nego suhih. Tako su se na našem blagdanskom stolu našle uvijek neizostavne vanilice, išleri, macaronsi i princess krafne. Mama je radila orehnjaču i medenu pitu, pa smo jedna drugoj još malo nadopunile tanjurić sa kolačima.
Vanilice već neko vrijeme radim po isprobanom receptu, a detaljnije upute možete vidjeti ovdje.
Išleri su dugogodišnji recept, prepisani davno iz mamine bilježnice.
Macaronsi...eh to je nešto novo što sam isprobala ove godine, i ponosim se što sam se upustila u tu avanturu.
Princess krafne sam tek nedavno počela raditi, prvi i najbolji recept, druge ni ne planiram isprobavati!
 Na blagdanskom stolu, za uskršnji doručak našla se i prefina vruća pogača.

Nema komentara:

Objavi komentar

Print Friendly and PDF

Popularni postovi