četvrtak, 10. listopada 2013.

Sušene rajčice u maslinovom ulju

Okus ljeta možete zadržati i preko zime, sušene rajčice su vrlo cjenjen i ukusan dodatak mnogim jelima. Postupak je zapravo jednostavan, a trud ljeti će vam se dvostruko isplatiti zimi. Kao dodatak mnogim jelima pri pripremi raznih tjestenina, umaka ili ih jednostavno pripremiti kao brzo predjelo na brusketima, sa slanim sirom, kod mene je to feta, uljem iz staklenke u kojemu su stajale i malo nasjeckanog češnjaka...
Trebate samo malo truda i puno sunca ili pećnicu-u mom slučaju, pošto sam skroz ljetos zaboravila na njih, pa sam ih kasnije u nedostatku sunca sušila u pećnici, što nimalo ne umanjuje njihovu aromu i posebnost.
Ja ih pripremam već drugu sezonu. Prošlo ljeto sam napravila samo dvije staklenkice za probu, a kasnije kad je ponestalo domaćih rajčica čeznula za novim ljetom. Iako su za domaće dobra zamjena i cherry rajčice koje kupujete u trgovačkim centrima.
Odlično je to što ih možete začiniti po svome ukusu, dodati im češnjak, peršin, bosiljak i/ili ružmarin.
Recept možete naći ovdje.








Nema komentara:

Objavi komentar

Print Friendly and PDF

Popularni postovi